Bestelling retourneren of ruilen Als u onverhoopt toch niet zo blij bent met uw bestelling dan kunt u deze retour sturen. Dit kan alleen indien de artikelen niet speciaal voor u gemaakt dan wel besteld zijn. Verder moeten de artikelen in de originele verpakking zitten (indien aanwezig) en ongedragen en onbeschadigd zijn. U hoeft geen reden aan te geven maar dient de retourzending wel vooraf te melden via info@justloes.nl. Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen zult u het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten terug ontvangen. De kosten voor de retourzending - evenals het risico tijdens de retourzending - zijn voor uw eigen rekening. Wij raden altijd aan om kostbare artikelen verzekerd te verzenden en goed te verpakken zodat u er zeker van bent dat ze goed aankomen. Wilt u het bestelde artikel ruilen voor een ander artikel dan kan dat uiteraard. Ook hier graag contact opnemen via info@justloes.nl zodat we het voor u in orde kunnen maken. Artikelen die verkeerd of defect zijn geleverd ruilen wij kosteloos om. Wilt u de bestelling gewoon wijzigen in iets anders dan komen de verzendkosten voor uw rekening. |