just loes najaar 2017
Bestelling retourneren of ruilen

Als u onverhoopt toch niet zo blij bent met uw bestelling dan kunt u deze retour sturen.
Dit kan alleen indien de artikelen niet speciaal voor u gemaakt dan wel besteld zijn.
Verder moeten de artikelen in de originele verpakking zitten (indien aanwezig) en ongedragen en onbeschadigd zijn.

U hoeft geen reden aan te geven maar dient de retourzending wel vooraf te melden via info@justloes.nl.

Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen zult u het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten terug ontvangen.
De kosten voor de retourzending - evenals het risico tijdens de retourzending - zijn voor uw eigen rekening.
Wij raden altijd aan om kostbare artikelen verzekerd te verzenden zodat u er zeker van bent dat ze goed aankomen. 

Wilt u het bestelde artikel ruilen voor een ander artikel dan kan dat uiteraard.
Ook hier graag contact opnemen via info@justloes.nl zodat we het voor u in orde kunnen maken.

Artikelen die verkeerd of defect zijn geleverd ruilen wij kosteloos om.
Wilt u de bestelling gewoon wijzigen in iets anders dan komen de verzendkosten voor uw rekening.